Chiméra

V poslední době nemám moc čas psát na web, natož tvořit. Naštěstí to má dobrý důvod – je to kvůli tomu, že hodně hraju. A čas mi pak samozřejmě zabírá management her, psaní zápisů a podobně.

Ale Antharon mě v tomhle směru trochu nakopl tím, že vyhlásil na RPG Fóru soutěž o modulární prvek zapojitelný do jakékoliv hry na jedno z následujících témat:

  • Šaty dělají člověka.
  • Všechna velká a malá zvířata.

Zaujalo mě to druhé a i když je to spíš jen vizualizovaný nápad, který je nutné si dopracovat, než skutečný modul, vypadlo ze mě tohle:

Příklad aplikace pro staré DND Basic/Old-school Essentials a jiné retroklony:

  • Lví hlava: Bojovník
  • Kozí hlava: Klerik
  • Dračí hlava: Kouzelník
  • Hadí hlava: Zloděj

Chcete-li hru doplnit zajímavým twistem, vezměte nějaký hotový dungeon, umístěte chiméru na jeho konec a hrajte s hráči hru o to, zda dokáže z dungeonu uprchnout na svobodu v širém světě.

Ze soutěže pro nedostatek soutěžících sešlo – a ona tahle legrácka vlastně ani není plnohodnotný soutěžní příspěvek. Ale pokud to někdo zkusí, třeba na nějakém oneshotu, dejte mi vědět, jak vám to fungovalo.

No a druhou dobrou zprávou je, že přes léto budu mít času víc a tahle legrácka mě donutila prohlédnout koncepty a šuplíky, tak v příštích několika týdnech zkusím dohnat nějaké resty a vypublikovat nějaká dobrodružství, lokace a moduly, která se zrodila právě z příprav na to mé intenzivní hraní. V šuplíku jsou nejméně tři kousky připravené na publikaci a několik dalších rozpracovaných.